بادکنک آرایی شرکت ها و سازمان ها

بادکنک آرایی شرکت ها و سازمان ها

اصولا همیشه مدیران شرکت ها به دلیل زیاد بودن مشغله های روزانه ، سالگرد تاسیس شرکت خود را فراموش میکنند. در این میان مدیران واحد های دیگر هر سازمان و شرکت ها هستند که برای ارج نهادن به سیاست ها و اهداف سازمان و از همه مهمتر ایجاد انگیزه بین کارکنان و مدیریت میتواند با طراحی و ایجاد یک ایونت شاد در سازمان به این امر مهم دست یابند.
شرکت ها و سازمان ها مراسم های بسیاری از جمله سالگرد تاسیس شرکت و یا جشن تولد مدیران شرکت و یا حتی تولد کارکنان را جشن میگیرند. این جشن ها به مقدار زیادی انگیزه و نشاط را بین کارمندان شرکت افزایش داده و حس همکاری بسیار بهتری را بین آنان ایجاد میکند.

سالگرد تاسیس شرکت به معنی ارج نهادن مدیران شرکت به زحمات کشیده شده در طی سالهای گذشته است و جلوه باور داشتن بین کارمندان شرکت است. بادکنک ارایی نیز به صرفه ترین و سریع ترین دیزاینی است که میتوانید برای شرکت خود انتخاب کنید. دقت کنید که بادکنک ارایی هایی که برای شرکت ها و سازمان انجام میشود با رنگ سازمانی شما مطابقت خواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم دیزاین و برگزاری جشن های شرکتی و سازمانی را طوری انجام دهید که در زمان حضور کارکنان شرکت نباشد و فردای آن روز همکارانتان را هیجان زده کنید. شرکت تشریفاتی مستر بالن ( آقای بادکنک ) نیز این دغدغه را دارد که بهترین و خاطره انگیز ترین دیزاین را برای شما اجرا نماید، ما با توجه به شرایط و تعداد کارکنان و نوع مراسم شما ابتدا ایده هایی را تقدیم نموده تا سلیقه شما و مدیریت برای ما مشخص شود و سپس به اجرای آن خواهیم پرداخت.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش ، قیمت جدید را استعلام نمایید. به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.