کاریکاتوریست

کاریکاتوریست

اگر یک خدمات سرگرمی خاص و منحصر به فرد که برای تمامی مهمانان شما دوست داشتنی و جذاب باشد را دوست دارید میتوانید از خدمات حضور کاریکاتوریست در مراسم خود استفاده کنید .
میدانید کاریکاتوریست ها المان های چهره و یا اندام شما را بصورتی کمیک و کمدی طراحی و نقاشی میکنند ، هر فردی علاقه دارد کاریکتور چهره و یا اندام خود را داشته باشد و این برای بیشتر افراد جذاب است .
شما با انجام این خدمات مراسم خود را به نوعی متمایز از کلیه مراسم های تولد و .. میکنید چرا که خدمات کاریکاتوریست جزء خدمات گران محسوب میشوند و خیلی از افراد این هزینه را برای جشن تولد انجام نمیدهند .
به این نکته توجه فراوان کنید که هر کاریکاتوریست در حالت عادی در هر ساعت 4 کاریکاتور را میتواند طراحی و نقاشی کند . پس به زمان حضور کاریکاتوریست و مدت زمان کلی مراسم دقت فراوان داشته باشید . البته میتوانید برای یک مراسم از 2 یا چند کاریکاتوریست بهره ببرید .
تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) با همکاری با کاریکاتوریست های واقعا حرفه ای میتواند جشنی خاص و به یاد ماندنی را برای شما اجرا نماید
دقت کنید که خدمات کاریکاتوریست با هیچ کدام از خدمات سرگرمی در مراسم تداخل ندارد و میتوانید به راحتی در مراسم خود از این خدمات لذت ببرید .

کاریکاتوریست ها از ابتدا تا انتهای مراسم حضور دارند و طراحی کاریکاتور هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابل اجراست .
اگر مدت زمان مراسم محدود است و تعداد مهمانان زیاد است میتوانید عکس مهمانان خود را قبل از مراسم ارسال کنید و کاریکاتور مهمان خود را در روز مراسم تحویل بگیرید و به عنوان گیفت مراسم با آنان هدیه نمایید . این روش نیز برای مهمانان شما سورپرایزی بس زیبا و جذاب است
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش ، قیمت جدید را استعلام نمایید .
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر ، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد ، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.