کرایه تجهیزات مراسم

کرایه تجهیزات مراسم

برای هر نوع مراسمی لوازمی نیاز است که بستگی به نوع و تعداد مهمانان شما متفاوت است و مشخصا همه افراد چنین امکاناتی برای پذیرایی و دکور و … را در محل مراسم ندارند . و عملا بدون این اقلام مراسم شما بخوبی برگزار نخواهد شد .

خرید این لوازم نیز بالطبع هزینه ای زیاد را به شما تحمیل خواهد کرد .

تشریفات مستر بالن سالهاست که در امر ظروف کرایه و کرایه تجهیزات مجالس فعالیت میکند و تمام نیازمندی های مراسم شما را با بهترین و تمیز ترین اقلام برطرف میکند .

 

 

 

ما برای اینکه شما بتوانید راحت اقلام مورد نیازتان را انتخاب نمایید  آنها را در 12 بخش طبقه بندی نموده ایم

  • میز و صندلی مراسم
  • لوازم پذیرایی
  • لوازم پذیرایی نهار و شام
  • لوازم جانبی مراسم
  • اعداد نئون و چراغدار
  • لوازم نور پردازی و سیستم صوتی
  • لوازم دکوری و دیزاینی
  • بک گراند ها
  • لوازم میز مزه و فینگر فود
  • لوازم دیزاین روستیک
  • میز های دکوری
  • لوازم دکوری نوزاد

18 نکته مهم برای اجاره لوازم   :

1: حداقل یک هفته تا 10 روز زودتر از تاریخ مراسم اقدام به سفارش نمایید

2: حداقل مبلغ اجاره لوازم 400 هزار تومان می باشد

3: کل مبلغ فاکتور هنگام سفارش دریافت میگردد .

4: هزینه حمل رفت و برگشت بر عهده شماست

5: اجناس از 3 انبار با موقعیت های متفاوت ارسال میشوند و این بستگی به نوع کالای اجاره شما دارد

6: انبار اجناس دکوری در خیابان پیروزی در طبقه منفی یک میباشد ( اجناس در طبقه منفی یک به شما تحویل میشوند )  و سایر انبار ها در منطقه شهران و اتحاد و نارمک هستند

7: امکان تحویل کالای اجاره شده برای روز قبل یا شب قبل از مراسم وجود ندارد

8: ساعت کار انبار ها از 9 صبح تا 13 می باشد

9: اقلام برای 24 ساعت به شما کرایه داده شده است و پس از آن اجاره شما به تعداد روز بیشتر محاسبه خواهد شد . مگر با هماهنگی با مسئول انبار مستر بالن

10:  هنگام تحویل کالا یک کارت ملی هوشمند و یا یک گواهینامه همراه با کارت ماشین بصورت امانت در یافت خواهد شد .

11 : کلیه اقلام ارسالی  درب ساختمان تحویل به شما میشوند  . اگر تمایل به دریافت اقلام درب واحد خود و یا سالن اجتماعات را دارید حتما آنرا هنگام سفارش قید کنید ( پس از ثبت سفارش امکان تغییر در سفارش را بابت تحویل درب واحد ندارید )

12: در صورت نیاز به حمل لوازم به درب واحد حتما شرایط محل تخلیه تا محل اجرای مراسم را توضیح دهید . مثلا : فاصله محل تخلیه تا محل اجرا یا فاصله درب ورودی لابی تا محل سالن اجتماعات یا آسانسور

13 :  امکان حمل و دریافت کالا از انبار شرکت مستر بالن را توسط وسیله شخصی خود را نیز دارید

14:  هزینه حمل به طبقات مثبت یا منفی بدون آسانسور بابت هر طبقه 70 هزارتومان برای رفت و برگشت می باشد

15: هزینه حمل به طبقات با آسانسور بابت هر طبقه 20 هزار تومان برای رفت و برگشت می باشد

16 : در صورتیکه اقلام مورد اجاره را برای 2 روز یا بیشتر نیاز دارید آنرا هنگام سفارش مشخص نمایید .

17: چیدمان میز و صندلی بر عهده مهماندارو یا خود شماست و کارگر حمل لوازم ، اجازه چیدمان ندارد

18 : تمام اجناس کرایه داده شده همانطور که تحویل شده اند تحویل گرفته میشوند . به عبارتی پس از مراسم همه اجناس باید در یک محل مشخص جمع آوری شده باشند

 

 

امکان دارد پس از سفارش به دلایل گوناگون نظر به فسخ و کنسلی سفارش خود داشته باشید . در این صورت میتوانید از اینجا شرایط فسخ اجاره لوازم کرایه را مطالعه فرمایید

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین ها

برگزاری همایش ها و ایونت ها

برگزاری جشن فارغ التحصیلی

دکور شب یلدا

برگزاری افتتاحیه فروشگاه ها

برگزاری جشن های نوزاد و تعیین جنسیت