جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عکاسی و فیلم برداری بارداری و زایمان

عکاسی و فیلم برداری زایمان و بارداری

در جامعه امروز ما مادران خاطرات شیرین دوران بارداری و زایمان را شاید تا 4 بار در طول عمرشان تجربه نکنند چه خوب است این خاطرات به تصویر کشیده شود و ماندگار بماند تا در دوران زندگی با تماشای آن لذت فراوان ببریم .
پس از برگزاری جشن تعیین جنسیت که در حدود 4 ماهگی مادر برگزار میشود و خاطره های بسیاری را به دنبال دارد . دو هفته آخر بارداری زمانی است که میتوان از آن به سخت ترین و شیرین ترین زمان بارداری نام برد . در این زمان شما میتوانید با عکاسی و فیلم برداری بارداری با ژست های خاص خود این دوران را تا آخر عمر خود ماندگار کنید .
خیلی از مادران علاقه مند هستند این یادگاری را در اتاق نوزاد خود که وسائل سیسمونی نوزاد در آن چیده شده است انجام دهند و بعضی دوست دارند آنرا در آتلیه و یا فضای باز از آن لذت ببرند .
خب حالا عکاسی و فیلم برداری بارداری را انجام داده اید و به روز زایمان رسیده اید . برای نگهداری وقایع این روز مانند : انتظار پدر پشت اتاق زایمان ، انتظار پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و ثبت مصاحبه های آنان و آرزوی آنان برای فرزند نو رسیده و از همه مهمتر اولین دیدار مادر با فرزندش باید تدارک یک عکاسی و فیلم برداری ببینید تا بتوانید این رویداد ها را که کم نظیر هستند ثبت و ظبط کنید .
اگر صبر و حوصله دارید و علاقه مند هستید که تمام رویداد های فرزند دلبندتان را در یک پکیج داشته باشید میتوانید یک پکیج عالی داشته باشید به این معنی که عکس و فیلم های مراسم تعیین جنسیت ، بارداری و زایمان را جمع کنید و یک آلبوم کامل و یک فیلم مونتاژ شده تمام عیار از کودک خود بسازید . این بهترین نوع خاطره سازی برای فرزندتان خواهد بود .
تشریفات مستر بالن با داشتن کادری حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلم برداری بارداری و زایمان این امکان را دارد که خاطرات بارداری و زایمان شما را به بهترین وجه ثبت و ضبط و برای شما ماندگار کند

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.