ظروف کرایه

چه برای یک مهمانی خانوادگی کوچک همچون برگزاری جشن تولد در منزل و چه برای رویداد بزرگی مثل عروسی یا سمینار، تهیه ظروف مناسب و زیبا می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد. از هزینه خریداری ظروف گرفته تا دردسر های نگهداری و شستشو، همگی باعث می‌شود ظروف کرایه به یک گزینه جذاب تبدیل گردد.

ظروف کرایه با بهترین قیمت

تعداد زیادی از وب ‌سایت ‌ها و شرکت‌ ها امروزه خدمات کرایه ظروف را با قیمت‌ های رقابتی ارائه می ‌دهند. با این حال، انتخاب بهترین سرویس بر مبنای قیمت تنها نباید باعث شود کیفیت کنار برود. با توجه به تعداد زیاد شرکت ‌ها و گزینه‌ های موجود، چگونه می ‌توان با بهترین قیمت ظرف کرایه کرد؟ در خصوص ظروف کرایه میتوانید با شرکت مستر بالون تماس بگیرید.

 

دانستن نیاز های خود

قبل از هر چیز، بسیار مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی را می‌ خواهید. این می ‌تواند شامل تعداد و نوع ظروف، نیاز به سرویس رفت و برگشت و زمان مورد نیاز برای کرایه باشد.

 

مقایسه قیمت ‌ها

همیشه بهتر است که قبل از تصمیم ‌گیری، قیمت‌ ها را در چندین شرکت یا وب‌ سایت مقایسه کنید. با داشتن یک دید کلی از بازار می ‌توانید گزینه ‌های بهتری را بررسی و انتخاب کنید.

 

بررسی نظرات و بازخورد ها

تغییر از قیمت، نظرات دیگر مشتریان می ‌تواند برای انتخاب بهترین خدمات کرایه ظروف بسیار مفید باشد. درخواست برای مراجعه به نظرات و بازخوردهای قبلی و اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت.

 

در نظر گرفتن پکیج ها

شرکت مستر بالون در این زمینه پکیج های خاصی را دارد بسته‌های خاصی را که شامل کرایه ظروف است. ممکن است با خرید یک بسته، در قیمت کلی صرفه‌ جویی کنید.

 

با شرکت تماس بگیرید

برای استعلام قیمت نهایی ظروف کرایه بهتر است تا با شرکت تماس بگیرید.

 

مزایای ظروف کرایه

1. کاهش هزینه‌ها: ظروف کرایه می‌تواند بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از خرید آن‌ ها باشد، به ویژه برای رویداد هایی با تعداد مهمان‌های زیاد.

2. تنوع انتخاب: ارائه‌ دهندگان خدمات ظروف کرایه، طیف گسترده‌ای از ظروف با سبک‌ ها و طرح‌ های مختلف دارند که می‌ تواند به هر سلیقه و نیازی پاسخ دهد.

3. راحتی و آسودگی: استفاده از خدمات ظروف کرایه از شما در برابر شستشو و نگهداری ظروف پس از استفاده نجات می‌ دهد.

مزایای کرایه ظروف

نکات مهم در انتخاب کرایه ظروف

1. مطابقت ظروف کرایه با تم و سبک رویداد: ظروف باید با تم کلی مراسم از جمله رنگ و سبک تزئینات همخوانی داشته باشند.

2. تأمین کننده معتبر ظروف کرایه: انتخاب یک تامین‌کننده معتبر در خصوص ظروف کرایه مهم است با بررسی نظرات و تجربیات گذشته مشتریان میتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

3. هزینه‌های محاسبه نشده: درک دقیق کلیه هزینه‌های مرتبط با کرایه، از جمله هزینه‌های حمل و نقل و تمیزکاری.

راهنمایی برای ظروف کرایه

1. بودجه‌ بندی تعیین بودجه قبلی برای هزینه‌ های ظروف کرایه تا از حد بودجه تعیین شده تجاوز نکند.

2. چک‌ لیست اقلام تهیه لیستی از تمام ظروف کرایه و اقلام مورد نیاز برای جلوگیری از فراموشی یا کمبود در روز رویداد.

3. زمان‌ بندی: رزرو ظروف کرایه حداقل چند هفته قبل از رویداد برای اطمینان از در دسترس بودن اقلام مورد نیاز.

 راهنمایی برای کرایه ظروف

مراحل و شرایط ظروف کرایه

  1. حداقل یک هفته تا 10 روز زودتر از تاریخ مراسم اقدام به سفارش نمایید
  2. حداقل مبلغ اجاره ظروف کرایه 400/000 تومان می باشد
  3. کل مبلغ فاکتور ظروف کرایه هنگام سفارش دریافت میگردد .
  4. هزینه حمل رفت و برگشت بر عهده شماست
  5. اجناس از 3 انبار با موقعیت های متفاوت ارسال میشوند و این بستگی به نوع کالای اجاره شما دارد
  6. انبار اجناس دکوری در خیابان پیروزی در طبقه منفی یک میباشد ( اجناس در طبقه منفی یک به شما تحویل میشوند ) و سایر انبار ها در منطقه شهران و اتحاد و نارمک هستند.
  7. امکان تحویل کالای اجاره شده برای روز قبل یا شب قبل از مراسم وجود ندارد ( مگر اینکه اجناس رزرو نشده باشند )
  8. ساعت کار انبار ها از 9 صبح تا 13 می باشد
  9. اقلام برای 24 ساعت به شما کرایه داده شده است و پس از آن اجاره شما به تعداد روز بیشتر محاسبه خواهد شد . مگر با هماهنگی با مسئول انبار مستر بالن
  10. هنگام تحویل کالا یک کارت ملی هوشمند و یا یک گواهینامه همراه با کارت ماشین بصورت امانت دریافت خواهد شد .
  11. کلیه اقلام ارسالی و ظروف کرایه درب ساختمان تحویل به شما میشوند. اگر تمایل به دریافت اقالم درب واحد خود و یا سالن اجتماعات را دارید حتما آنرا هنگام سفارش قید کنید ( پس از ثبت سفارش امکان تغییر در سفارش را بابت تحویل درب واحد ندارید )
  12. در صورت نیاز به حمل لوازم به درب واحد حتما شرایط محل تخلیه تا محل اجرای مراسم را توضیح دهید. مثال : فاصله محل تخلیه تا محل اجرا یا فاصله درب ورودی لابی تا محل سالن اجتماعات یا آسانسور
  13. امکان حمل و دریافت کالا از انبار شرکت مستر بالن را توسط وسیله شخصی خود را نیز دارید
  14. هزینه حمل به طبقات مثبت یا منفی بدون آسانسور بابت هر طبقه 70/000 تومان برای رفت و برگشت می باشد
  15. هزینه حمل به طبقات با آسانسور بابت هر طبقه 20/000 تومان برای رفت و برگشت می باشد
  16. در صورتیکه ظروف کرایه مورد اجاره را برای 2 روز یا بیشتر نیاز دارید آنرا هنگام سفارش مشخص نمایید. در صورتیکه در انتهای روز اول با تماس تلفنی تعداد روز خود را افزایش دهید، در صورتی که کالای مورد نظر برای افراد دیگر رزرو نشده باشد این امکان وجود دارد و در غیر این صورت شامل پرداخت خسارت معادل کل 500/000 تومان به انضمام مبلغ اجاره خواهید شد وجود دارد و در غیر این صورت شامل پرداخت خسارت معادل کل 500/000 تومان به انضمام مبلغ اجاره خواهید شد
  17. چیدمان میز و صندلی یا ظروف کرایه بر عهده مهماندارو یا خود شماست و کارگر حمل لوازم، اجازه چیدمان ندارد
  18. تمام اجناس کرایه داده شده و ظروف کرایه همانطور که تحویل شده اند تحویل گرفته میشوند . به عبارتی پس از مراسم همه اجناس باید در یک محل مشخص جمع آوری شده باشند.

مراحل و شرایط کرایه ظروف

قوانین فسخ و کنسلی ظروف کرایه

شرایط کلی فسخ یا کنسلی

  1. در صورتی که برای سفارش شما امور چاپی و طراحی گرافیکی انجام شده باشد در صورت کنسلی کل مبلغ بخش چاپی و طراحی گرافیکی بصورت جدا گانه دریافت میشود.
  2. در صورتی که موارد ارسالی برای شما مطابق فاکتور نباشد و یا اشکالی در شکل ظاهری داشته و یا قابل استفاده نباشد این امر جزء کنسلی محسول نمیشود و شرکت مستر بالن با هزینه حمل خود نسبت به تعویض موارد نامناسب اقدام خواهد نمود .( فقط باید تصویر مشکل ایجاد شده را در واتساپ ارسال نمایید )
  3. کنسلی اجاره اعداد چراغدار یا اعداد نئون به علت اشتباه در عدد گفته شده قابل قبول نمیباشد ( به عبارتی شما هستید که عدد سن تولد را انتخاب میکنید ، پس به تاریخ تولد فرد مورد نظر دقت کنید ) حتی اگر یک هفته تا زمان مراسم باقی مانده باشد
  4. کلیه لوازم اجاره و ظروف کرایه، نو و یا در حد نو نیستند ، چرا که در مراسم های متعددی استفاده شده اند ولی تا حد امکان به شما تمیز تحویل میشوند. در صورت تمیز نبودن و غیر قابل استفاده بودن شما میتوانید اقدام به کنسلی نمایید
  5. اگر نیاز به لوازم اجاره یا ظروف کرایه در حد نو و یا لاکچری دارید هنگام سفارش اطلاع دهید . چرا که در لیست های عادی اجناس لاکچری وجود ندارد.

قوانین فسخ و کنسلی ظروف کرایه

فسخ کل سفارش و یا قسمتی از سفارش – قبل از ارسال

  • یک هفته قبل از مراسم  30% خسارت
  • 3 روز قبل از مراسم  40% خسارت
  • روز قبل از مراسم  50% خسارت
  • روز مراسم  60% خسارت

کنسلی کل سفارش کرایه ظروف و یا قسمتی از آن پس از ارسال

1: کنسلی کل سفارش پس از ارسال شامل 80% خسارت خواهد بود.
2: هزینه حمل رفت و برگشت در صورت کنسلی کل سفارش نیز بر عهده شماست.
3: در صورت کنسلی قسمتی از سفارش نیز هزینه حمل رفت و برگشت بر عهده شماست.

سوالات متداول

1- اگر بخواهیم کل سفارش را پس از ارسال کنسل کنیم چه میشود؟

در این حالت سفارش شما شامل 80 درصد خسارت میگردد و همچنین هزینه رفت و برگشت سفارش هم به عهده شما میباشد.

2- اگر ظروف کرایه به اشتباه ارسال شود چه میشود؟

اگر که سفارش شما با فاکتورتان در تضاد باشد شرکت مستر بالون با هزینه خود موارد فوق را تعویض مینماید.

3- وظیفه چیدمان ظروف کرایه با کیست؟

وظیفه چیدمان ظروف کرایه با شما و یا مهماندار میباشد و کارگر حمل لوازم اجازه چیدمان ندارد.

نتیجه‌گیری
ظروف کرایه می‌تواند راهکاری مؤثر برای صرفه‌ جویی در هزینه‌های رویدادها و مهمانی‌ها باشد. با برنامه‌ ریزی دقیق و انتخاب درست، می‌توانید تجربه‌ای خاطره‌ انگیز برای مهمانان خود رقم زده و در عین حال از سهولت و راحتی کامل بهره‌مند شوید.

استفاده از ظروف کرایه یک گزینه هوشمندانه برای برگزاری مراسم و رویدادها است که به میزبان کمک می‌کند تا با آسودگی خاطر بیشتری به برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم بپردازد. از طرفی، این امر نشان‌ دهنده مسئولیت‌ پذیری اجتماعی و حساسیت به محیط‌ زیست است. بنابراین، ظروف کرایه نه تنها راهکاری مقرون‌ به‌ صرفه و زیبا برای هر میزبانی است، بلکه استفاده از آنها گامی است در راستای حفاظت از کره زمین و منابع طبیعی.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.