بادکنک آرایی افتتاحیه فروشگاه ها

بادکنک آرایی افتتاحیه فروشگاه ها

روز افتتاحیه یک فروشگاه روز بسیار زیبایی است که مدیریت آن مجموعه حاصل تمام تلاش خود را در ماه های گذشته میبیند. در این روز، برگزاری یک جشن افتتاحیه باعث تبلیغاتی بسیار زیبا و ماندگار برای دوستان و اهالی آن محل خواهد بود. ولی همیشه تصمیم گیری برای برگزاری افتتاحیه بخاطر اتفاقات کوچک و بزرگی که برای روز افتتاحیه ایجاد میشود در روز های آخر انجام میشود. در کنار بادکنک آرایی نیز میتوانید از گل آرایی نیز در مراسمتان استفاده کنید . برای اطلاع از شرایط گل آرایی اینجا کلیک کنید.
اول اینکه ما پیشنهاد میکنیم حتما حدود دو هفته قبل از روز افتتاحیه مواردی را که برای آن روز مهم نیاز دارید یادداشت کنید و دوم اینکه بدانید که سریع ترین، به صرفه ترین و زیباترین دیزاین برای روز افتتاحیه شما، بادکنک آرایی افتتاحیه فروشگاه شماست، چرا که حتی دو روز قبل از روز افتتاحیه میتوانید تصمیم خود را برای این کار بگیرید و از آن لذت ببرید. به یاد داشته باشد شرکت تشریفاتی مستر بالن ( آقای بادکنک ) قادر است تمام نیاز های شما را برای برگزاری افتتاحیه فروشگاه تان را با بهترین کیفیت انجام دهد و فقط یک آیتم این شرکت بادکنک ارایی افتتاحیه شماست.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید. به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.