بادکنک آرایی تولد نوزاد و جشن دندونی

بادکنک آرایی تولد نوزاد و جشن دندونی

هنگام به دنیا آمدن فرزند زیبا ترین و شاد ترین روز زندگی والدین است. این روز را میتوانید در منزل و یا بیمارستان زیبا تر کنید. ما میتوانیم با بادکنک ارایی و یا انواع تزئینات، منزل و یا اتاق مادر را در بیمارستان با دیزاین های جدید و بروز تزئین کنیم تا این روز خاطره انگیز را هیچ گاه فراموش نکنید. فراموش نکنید در بیمارستان و در بخش نوزادان به دلیل محدودیت های پزشکی امکان گل ارایی و یا سبد گل طبیعی را ندارید و بهترین تزئین برای اتاق مادر در بیمارستان، انواع دکور ها و بادکنک ارایی است.
دکور های تزیئن اتاق نوزاد و بادکنک ارایی به دلیل اینکه خیلی سریع انجام میشود و حداکثر 2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارد میتواند بهترین پیشنهاد برای زمانی که مادر راهی اتاق عمل میشود تا فرزند دلبندش را به دنیا بیاورد است، چرا که در این زمان اتاق مادر حدود 4 تا 5 ساعت خالی است.
اگر دوست دارید به بهانه ای زیبا تا قبل از یک سالگی فرزند دلبندتان جشنی ماندگار بگیرید ، بهترین بهانه جشن دندونی است. در این جشن میتوانید با انواع تزئینات و بادکنک ارایی های خاص مناسب جشن دندونی یک خاطره زیبا برای خود و فرزندتان داشته باشید. ما نیز در کنار شما هستیم که اگر جشن دندونی اولین فرزندتان را میگیرید بهترین و زیبا ترین بادکنک ارایی و دیزاین را برایتان انجام دهیم.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید. به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

برای اطلاع از خدمات ظروف کرایه و برگزاری جشن تولد در منزل کلیک کنید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.