بادکنک آرایی جشن تولد کودک

بادکنک آرایی جشن تولد کودک

از زیباترین روز های یک فرد، خاطرات روز های کودکی است که در این میان بهترین روز نیز روز تولد اوست. در این میان والدین هستند که با برگزاری یک جشن تولد خاص میتوانند این خاطرات را ماندگار کنند. میدانید که برگزاری یک جشن تولد، لوازم و ملزوماتی میخواهد که متناسب با این جشن باید تهیه شود. ولی در ان میان دکور و تزئینات برای عکس های شما بسیار نمود پیدا میکند و چون همه کودکان از بادکنک لذت میبرند، بهترین هدیه شما والدین عزیز به فرزندتان در روز تولدش بادکنک ارایی است. بادکنک آرایی جشن تولد های امروزی بسیار زیبا و با متریال های متفاوت انجام میپذیرد و باعث نوازش چشمان شما و مهمانان و فرزند دلبندتان میشود.
بعضی از والدین علاقه دارند در فضای آزاد مانند باغ، روف گاردن و …. جشن تولد کودک دلبندشان را برگزار کنند که این کار بسیار در زیبایی بادکنک ارایی موثر است و باعث جلوه ای خاص به دکور شما میشود ولی محدودیت هایی نیز در بادکنک ارایی در فضای آزاد وجود دارد. شرکت تشریفاتی مستر بالن ( آقای بادکنک ) مفتخر است که تا بحال بیش از 5000 دکور جشن تولد کوچک و بزرگ را طراحی و اجرا نموده است و قادر است دیزانی خاص و مطابق با بودجه و سلیقه شما به شما تقدیم کند.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید. به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر ، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.