بادکنک آرایی مینیمال (بوکت ها)

بادکنک آرایی از جمله تزئیناتی است که همه کودکان به آن علاقه دارند. در مدارس و مهد کودک ها نیزدر مناسبت های متفاوتی میتوانید از بادکنک ارایی های خاص و حرفه ای استفاده کنید تا به جذابیت جشن خود بیافزایید. از جمله بادکنک آرایی هایی که در مدارس انجام میشود میتوان به جشن بازگشایی مدارس، جشن الفبا، جشن پایان سال تحصیلی، جشن عبادت مدارس، جشن نوروز و جشن شب یلدا نام برد.
از جمله بادکنک آرایی هایی که در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها انجام میشود میتوان به جشن آغاز فصل، جشن شب یلدا ، جشن نوروز، جشن تولد کودکان و …. نام برد. به یاد داشته باشید که شرکت مستر بالن قادر است تمامی ملزومات مراسم شما را تهیه و اجرای مراسم های شاد شما را طراحی واجرا نماید و بادکنک ارایی یکی از خدماتی است که میتوانید آنرا با بهترین کیفیت از ما دریافت نمایید.
ضمنا اینکه در صورتی که افتخار این را نداشته باشیم که در اجرای خدمات بادکنک ارایی در خدمتتان باشیم قادریم انواع بادکنک های مورد نیازتان را با بهترین کیفیت به شما ارائه نماییم در این صورت می باید به پیج فروش شرکت مستر بالن به آدرس mr_ballooon_shop مراجعه نمایید. دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر ، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.