دستگاه حباب ساز

دستگاه حباب ساز-2

دستگاه حباب ساز در مراسم های تولد کودک و عقد و عروسی استفاده میشود. حباب هایی که دستگاه حباب ساز میسازد در فیلم ها یا عکس های گرفته شده بسیار زیبا هستند. مخصوصا وقتی با مه یخی همراه شوند.
فقط دقت نمایید که دستگاه حباب ساز در مراسم های کودکان باید با دقت استفاده شود چرا که مایع دستگاه حباب ساز باعث لیز شدن کف زمین میشود و باعث سر خوردن کودکان میشود. به همین علت بهتر است دستگاه حباب ساز را در جایی استفاده کنید که بتوانید سریعا محل را تمیز نمایی.
اگرعلاقه دارید حباب ها را با مه یخی زیبا تر و روح انگیز تر کنید اینجا کلیک کنید تا لیست خدمات مه یخی را مشاهده و یا دانلود کنید.
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.