سینی مزه و میوه

اگر علاقه دارید برای مهمانان خود از سینی های مزه و یا سینی های میوه تزئین شده استفاده کنید ما این امکان را برای شما مهیا نموده ایم.
طبیعی است میز های مزه تشریفاتی ما بسیار تکمیل هستند و هر مهمانی را با هر سلیقه ای جوابگو می باشند ولی بعضی افراد بیشتر علاقه دارند از میز مزه بصورت مختصر و مفید بهره ببرند. به همین جهت بهترین راه برای داشتن یک میز مزه مختصر و مفید، داشتن سینی های میوه و مزه است.
اصولا سینی های مزه یا سینی های میوه به این دلیل تهیه و اماده میشوند که دور ریز آن بسیار کم است ومبلغی که شما پرداخت میکنید توسط مهمانان شما کاملا مصرف میشود.
سینی های مزه تشریفات مستر بالن از مواد کاملا تازه و سالم تهیه میشوند که اصولا روز قبل از تاریخ مراسم شما تهیه و آماده میشوند.
این سینی ها در سایز های کوچک و بزرگ ارائه میشوند و سینی های خالی نیز پس از مراسم نیاز به بازگشت ندارند.
ما برای عزیزانی که فرصت میوه آرایی ندارند نیز این امکان را ایجاد نموده ایم تا از سینی های میوه تشریفات مستر بالن استفاده کنند. این میوه ها نیز همانند لوازم سینی های مزه روز قبل از مراسم شما تهیه میشوند و کاملا تازه می باشند و بخوبی شسته می شوند.
سینی های میوه ما بهترین گزینه برای استفاده مهمانان شما ست چرا که مهمانان شما دیگر زحمت پوست کندن میوه را نخواهند داشت و به میزان مورد نیازشان میتوانند از میوه های اسلایس شده آماده تناول کنند.
سینی های مزه و میوه جهت حفظ تازگی و عدم بهم ریختگی در حمل و نقل با سلفون روکش میشوند و کاملا قابل ارسال هستند.
لیست قیمت انواع سینی های مزه و میوه را میتوانید اینجا دانلود و مشاهده کنید . فقط خواهشمندیم تمامی مطالب لیست را مطالعه نمایید.
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.