عکاسی و فیلم برداری نمایشگاهی

عکاسی و فیلم برداری نمایشگاهی-7

مدیریان برند های بزرگ و شرکت های تازه تاسیس در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا میکنند تا تبلیغاتی وسیع را در حوزه کاری خود داشته باشند. برند های بزرگ با یادآوری برند خود به بازدیدکنندگان و با معرفی محصولات جدید وارد نمایشگاه میشوند و شرکت های تازه تاسیس اخیرا وارد بازکار شده اند و نیاز مند معرفی خود به افراد هستند.
در روز های برپایی نمایشگاه های بین المللی اتفاقات و لحظاتی پیش میاید که پس از نمایشگاه بسیار در امر بازاریابی و تبلیغات شرکت موثر است. این امور را باید طوری مدیریت و ماندگار کنید که بتوانید از محتواهای ایجاد شده نهایت استفاده را بکنید و در این میان تنها عکاسی و فیلم برداری در طول 4 روز نمایشگاه است که برای سایت و پیج اینستاگرام و سایر فضاهای تبلیغاتی شما میتوانند ایجاد محتوای حرفه ای کند.
شما میتوانید هم از عکاسی و هم از فیلم برداری استفاده کنید ولی در نهایت تیزر ایجاد شده از این عکس ها و فیلم هاست که به شما در امر تبلیغات کمک خواهد کرد.
فقط به این نکته دقت نمایید که مواردی که در لیست ها برایتان قرار داده ایم بیشترین میزان درخواست شرکت ها را برای انجام خدمات عکاسی و فیلم برداری نمایشگاهی را دارد. بنابراین پیشنهاد میکنیم از منوهای آماده استفاده کنید . اگر مد نظر شما چیزی غیر از مواردی است که در لیست ها وجود دارد. لطفا با شرکت تماس بگیرید و در خواست خود را بصورت دقیق بیان فرمایید. مهمترین چیزی که باید بصورت کامل بدانید این است که ما دقیقا پس از نمایشگاه باید چه چیزی به شما تحویل بدهیم.
در فیلم برداری از غرفه های نمایشگاهی نیز میتوانیم غیر از دوربین های ثابت از رونین یا کرین نیز استفاده کنیم، حتی اگر بخواهید میتوانیم از سیستم صدابرداری نیز استفاده کنیم و در صورتی که سخنرانی در طول زمان نمایشگاه دارید صدابرداری حرفه ای انجام گیرد تا کیفیت فیلم یا کلیپ شما دو چندان شود.
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.