نوشیدنی سرد و گرم

در طی هر نوع مراسمی چه فانتزی باشد و چه رسمی بهر حال نیاز به پذیرایی نوشیدنی دارید.
واضح است که بهترین نوع نوشیدنی سرد، سرو نوشیدنی طبیعی بصورت نامحدود در مراسم است.
نوشیدنی در خیلی از مراسم های که با رقص همراه هستند بسیار مهم است چرا که مهمانان نیاز شدیدتری به انرژی و بالاخص نوشیدنی دارند.
نوشیدنی های سرد عموما به روش های مختلفی در مراسم سرو میشوند ، یکی بصورت بار آبمیوه است که توسط بارتندر انجام میشود و در نوع دیگر سرو توسط مهماندار انجام میشود و در نوع بعدی مهمان خودش از میز مستر استفاده میکنند.
نوشیدنی های گرم خواهان های خاص خود را دارد بعضی از مهمانان علاقه دارند هر از چند گاهی از یک فنجان چای یا نسکافه استفاده کنند ولی بیشتر دوست دارند خود این چای را اماده کنند که در این صورت بهترین نوع سرو نوشیدنی گرم قرار دادن لوازم این نوشیدنی روی همه میز های پذیرایی و یا استفاده از یک میز مستر است.
امکان سرو نوشیدنی توسط مهماندار نیز در مراسم وجود دارد ، ولی در اینجا شما به عنوان میز بان میتواید مشخص کنید یک یا دو بار و یا اینکه سرو نامحدود داشته باشد.
بهر حال در فصول گرم سال ولکام درینک سرد و در فصول سرد سال ولکام درینک گرم بسیار در ورود مهمانان جذاب و دلنشین است.
تشریفات مستر بالن (آقای بادکنک ) در کنار شماست تا بهترین نوع خدمات سرو نوشیدنی گرم و یا سرد را ارائه نماید تا شما و مهمانان از این مراسم لذت فراوان ببرید.
شما میتوانید از پکیج های متنوع نوشیدنی مراسم نیز استفاده کنید . برای دریافت پکیجهای نوشیدنی مراسم اینجا کلیک کنید.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر ، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.