کرایه لوازم جانبی مراسم

کرایه لوازم جانبی مراسم

هر نوع مراسمی که داشته باشید لوازمی را نیاز دارید که برای اجرای مراسم شاید در ابتدا خیلی مهم به نظر نرسد ولی نبود آن در مراسم باعث مشکلات فراوانی در اجرای مراسم خواهد بود . این لوازم اصولا تکمیل کننده لوازم پذیرایی و لوازم پذیرایی نهار و شام شما خواهد بود. لوازم جانبی مراسم برای 24 ساعت کرایه داده میشود و پس از آن 2 روز کرایه محاسبه میشود مگر اینکه مسئول انبار و یا راننده شرکت ساعت برگشت ظروف کرایه را با شما هماهنگ کند. برای اطلاع از لیست کرایه لوازم جانبی مراسم، همراه قیمت و عکس آن میتوانید فایل درون این صفحه را مشاهده و یا دانلود نمایید. فقط خواهشمندیم متون داخل لیست قیمت را کاملا مطالعه نمایید.

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید. به این نکته دقت کنید که لوازم اجاره ای، نو نیستند و در سایر مراسم ها استفاده شده اند. ولی لوازم ارائه شده سالم هستند.

فراموش نکنید که در صورتی که لوازمی از ما اجاره میکنید یک کارت ملی هوشمند و یا مبلغی جهت ودیعه باید به عنوان امانت نزد ما قرار دهید – علت اینکه ما این کار را  میکینم نیز در پایین صفحات سایت میتوانید مطالعه و یا دانلود کنید.

به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.