گروه رقص بال فرشته

در مراسم های عروسی میتوانید از گروه های هنری مختلفی در مراسم استفاده کنید که مراسم شما را هر چه رویایی تر و زیبا تر کنند. گروه های رقص بال فرشته میتواند 2 و یا 4 نفره باشند. و از جمله گروه هایی هستند که تشریفات مستر بالن این خدمات را به شما با کیفیت بسیار عالی تقدیم می نماید.
این گروه ها در هنگام رقص عروس و داماد با حرکات بال فرشته جلوه خاصی به مراسم میدهند . حرکات بال فرشته غیر از اینکه در مراسم حس خاصی را به مهمانان و بالاخص عروس و داماد میدهد در فیلم مراسم نیز بسیار جذاب و زیباست.
گروه رقص بال فرشته به عبارتی فرشتگانی هستند که در کنار عروس و داماد بوده و آنها را به یک زندگی سراسر عشق هدایت میکنند.
از گروه های بال فرشته در مراسم جشن عبادت یا جشن تکلیف نیز استفاده میکنند. و این فرشتگان نمادی از فرشتگاه الهی هستند که دختر دلبند شما را به انجام امور نیکو هدایت میکنند.
اموری که در مراسم های جشن تکلیف توسط گروه رقص بال فرشته انجام میشود بسیار زیبا و جذاب است مثلا همکاری فرشتگان هنگام حضور کودک در محراب نماز، ورود فرشتگان به مراسم و ترغیب کودک به خوبیها بصورت نمادین و …..
در مراسم جشن عبادت میتوانید از پرنسس های فرشته نیز استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت و شرایط پرنسس فرشته نیز اینجا کلیک کنید.
دقت نمایید که در چون لباس این گروه های بال فرشته باز است. امکان اجرای گروه های بال فرشته در اماکن و فضاهای عمومی وجود ندارد.
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.