گروه فیلم و عکس

گروه فیلم و عکس-7

در هر مراسمی برای نگهداری درست خاطرات و وقایع آن حضور یک گروه فیلم برداری و عکاسی امری طبیعی به نظر میرسد.
هر چقدرهم که از موبایل برای عکاسی و فیلم برداری در زمان استفاده کنید باز هم نمیتوانید اطلاعات وقایع را به درستی ثبت و ضبط کنید.
همانطور که میدانیم در همه موارد زندگی ، کار درست و حرفه ای را باید از کاردان و شخص متخصص آن بخواهید.
حداقل تعداد افراد در گرو ههای فیلم برداری و عکاسی دو نفر است و بستگی به این که مراسم شما چه تعداد مهمان داشته باشد تعداد دوربین ها بیشترخواهد شد.
بعضی از افراد از ما درخواست یک شخص را میکنند که هم کار فیلم برداری و هم کار عکاسی را توام با هم انجام دهد . این کار اصلا حرفه ای نیست و از همه مهمتر باعث از بین رفتن وقایع زیادی در مراسم میشود.
نکته دیگر اینکه بعضی از افراد از ما درخواست یک فیلم بردار میکنند و میخواهند خودشان با گوشی موبایل خود کار عکاسی در مراسم را نیز انجام دهند. این کار اصلا حرفه ای نیست. درنهایت هیچ کدام از امور این دو نفر با هم هماهنگ نبوده و نتیجه ای که بدست میآید اصلا قابل قبول نبوده و نمیتواند شما را راضی کند.
تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) با گروه های متفاوتی همکاری می نماید که شما میتوانید از بین چندین گروه فیلم برداری و عکاسی ، گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
وظیفه شرکت ما ایجاد وقایع شاید و برگزاری مراسم های خاطره انگیز شماست پس بیشتر از هر کس با نوع مراسم ها آشنا هستیم و میدانیم واقعا ضبط وقایع و لحظات یک مراسم، که دیگر اتفاق نمی افتد چقدر مهم است. پس مطمئن باشید که ما نیز میدانیم شما پس از مراسم به چه چیزی نیاز دارید . طبعا عکس هایی با زاویه و ژست زیبا و کادر بندی دقیق و فیلمی با کیفیت و دارای سناریوی قوی از ابتدا تا انتهای مراسم.
ما این موارد را بخوبی میدانیم . استفاده از عکاس ها و فیلم بردارهای حرفه ای همراه تجهیزات حرفه ای میتواند شما را به بهترین نتیجه برساند. طبیعتا مبلغ پرداختی شما بابت این خدمات بیشتر از عکاسی و فیلم برداری با گوشی موبایل است ولی اگر مراسمتان شامل لحظاتی خاص و دلنشین است که دیگر اتفاق نمی افتد به هزینه کردن برای گروه عکاسی و فیلم برداری حرفه ای می ارزد.
دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش، قیمت جدید را استعلام نمایید.
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید.

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.