گروه نمایش عروسکی

گروه نمایش عروسکی

نمایش عروسکی از جمله هنر های نمایشی است که بیشتر در مدارس و مهد کودک ها انجام میگیرد ولی به دلیل شادابی و جذابیت این گروه ها در اجرای مراسم ، چندی است در جشن تولد کودکان نیز انجام میگیرد .
اصولا نمایش های عروسکی حامل پیامی اندرز گونه هستند که با زبان شوخی و طنز به بچه ها بیان میشود .
مثلا در مدارس در انتهای سال تحصیلی ، موضوع گروه های نمایشی جشن الفبا و یادگرفتن حروف الفبا توسط بچه هاست و در جشن های تولد میتوان از موضوع مهربانی و راستگویی نمایش را اجرا نمود .
بهر حال اگر برایتان مهم است میتوانید موضوع گروه نمایش عروسکی را خودتان مشخص کنید تا در صورت وجود نمایشنامه برای آن موضوع ، این نمایش در مراسم شما اجرا شود .
مدت زمان گروه نمایشی حدود 2 ساعت است و این گروه ها بستگی به نوع مراسم و شرایط شما از 2 تا 4 نفر می باشند
ما نیز در کنار شماییم که هر نوع سرگرمی را برای شادی و خوشحالی فرزدانتان ایجاد کنیم . چرا که شادی کودکان بهترین انگیزه کار ماست .
تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) با استفاده از 4 گروه نمایشی حرفه ای قادر است ساعاتی خوش را برای شما و کودکان دلبندتان رقم بزند .

دقت کنید تمام قیمت های ارائه شده برای یک فصل می باشد به عبارتی اگر شما مثلا 10 آذر ماه لیست را مشاهده و یا دانلود میکنید و مراسم شما برای 2 دی ماه است حتما هنگام سفارش ، قیمت جدید را استعلام نمایید .
به دلیل اینکه در کشور ما قانون کپی رایت اجرا نمیشود امکان قرار دادن تصاویر ، ویدئو و نمونه کار های بیشتر وجود ندارد ، در صورت نیاز میتوانید از طریق پیام رسان های معمول و یا پیج اینستاگرام ما نسبت به اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و یا اینکه بصورت حضوری در محل شرکت قدم بروی چشمان ما بگذارید

اشتراک گذاری برای دوستان
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
LinkedIn
Print
Telegram
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شرایط ویژه پرداخت
(مخصوص اجرای مراسم های صفر تا صد شما)

50درصد هنگام عقد قرارداد
30 درصد دو روز قبل از مراسم
20 درصد پس از اجرای مراسم
و رضایت شما

هدیه ویژه جهت سفارشات آیتمی مراسم

4 آیتم از مراسم را انتخاب کنید،
آیتم پنجم را رایگان از ما هدیه بگیرید.