برگزاری افتتاحیه فروشگاه ها

برگزاری مراسم افتتاحیه فروشگاه ها

نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه فروشگاه ها :

برای شروع بکار یک فروشگاه موارد زیادی باید کنترل و آماده سازی شوند تا بتوان در روز خاصی یک مراسم افتتاحیه خاص و بیاد ماندنی را برگزار نمود . در روز های آماده سازی فروشگاه ، موارد خاصی همچون دکور فروشگاه ، تهیه و تنظیم صندوق های فروشگاهی ، بازسازی فروشگاه و جانمایی کالا ها و قفسه ها و ….. زمان بسیار زیادی را صرف  می کنند ولی در نهایت این موارد انجام شده و فروشگاه آماده برگزاری جشن افتتاحیه میشود .

در این میان شما به عنوان مدیریت فروشگاه نیاز به یک برگزار کننده حرفه ای دارید تا بتوانید نیاز های خود را برای آن روز بسیار مهم به او بسپارید و از همه مهم تر خیالتان برای اجرای مراسم راحت باشد

در نگاه اول خیلی از موارد را میتوانید خودتان اجرا کنید ولی واقعیت این است که در روز افتتاحیه شما به قدری استرس و مشغله دارید که کنترل تمام موارد واقعا برایتان مشکل است .  و وظیفه ما این است که استرس و مشغله شما برطرف کنیم تا شما هم از افتتاحیه فروشگاهتان نهایت لذت را ببرید چرا که ثمره چندین هفته تلاش را در یک روز خواهید دید .

از طرفی این نکته که هیچ کسی کار شما را نمیتواند انجام دهد را نیز در نظر داشته باشید ، تفویض اختیار برای برگزاری یک افتتاحیه به کارمندان بسیار خوب و پسندیده است ولی شاید در نهایت دقیقا آن چیزی که شما انتظار آن را داشتید نشود .

دقت کنید که مهم این است اجرای مراسم افتتاحیه بدون نقص برگزار شود ، یعنی مهمانان vip   از مهمانان عادی متمایز شوند ، مهمانان خانوادگی به نحو بهتری پذیرایی شوند ، زمان برش روبان همه چیز اماده باشد ، امنیت مراسم تامین باشد تا اتفاقی برای مهمانان ایجاد نشود و …..

تشریفات مستر بالن در طی حدود 16 سال تجربه خود میتواند مشکلات شما را در روز افتتاحیه فروشگاه کاملا مرتفع کند .

 

دقت کنید که موارد زیادی برای اجرای یک مراسم افتتاحیه کاملا حرفه ای وجود دارد که شاید شما به دلایل گوناگون نخواهید از همه آنها استفاده کنید .

14 نکته مهم برای برگزاری جشن افتتاحیه فروشگاه :

1: هرگز انتخاب آیتم هایی را که میخواهید در مراسم جشن افتتاحیه انجام شوند را به روز های پایانی موکول نکنید . ( حداقل 20 روز قبل از مراسم سفارش خود را ثبت و تنظیم کنید )

2: تعداد مهمانان  vip خود را چراکه آنها باید بصورت vip  پذیرایی شوند .

3: تمهیدات لازم را برای پارک ماشین مهمانان vip  مبذول دارید

4: حتما فضایی را که میتوانید برای روز افتتاحیه از آن استفاده کننید مشخص کنید . جلوی فروشگاه ، داخل فروشگاه ، محل آنش بازی ، محل آبدارخانه برای مهمانداران و …..

5: ترجیحا از عکاس و فیلم بردار برای ثبت و ضبط رویداد افتتاحیه استفاده کنید . چراکه عکس ها و فیلم هایی که با گوشی موبایل گرفته میشوند در بیشتر مواقع امکان استفاده در تیزر ها یا کلیپ های تبلیغاتی را ندارند

6: اگر فروشگاه شما در مجتمع های تجاری است ، حتما مجوز برگزاری افتتاحیه را از مدیریت مجتمع دریافت کنید تا در روز مراسم با مشکلی برخورد نکنید .

7: بهتر است کلیه پرسنل شما دارای لباس متحد الشکل و لباس فرم باشند . این امر در لوکس بودن مراسم شما تاثیر زیادی دارد . حتی وجود مهماندار با لباس فرم مقدار زیادی در انعکاس vip  بودن مراسم شما موثر است .

8: اگر فروشگاه شما در خیابان واقع شده ، ساعت مراسم خود را حتما طوری تنظیم کنید که  در ساعت افتتاحیه  بتوانید از خدمات آتش بازی استفاده کنید ، آتش بازی مقدار زیادی هیجان به مهمانان شما میدهد

9: یک فلش مموری شامل کلیه موزیک هایی که برای افتتاحیه مناسب هستند با خود داشته باشید . این کار را به روز مراسم موکول نکنید

10 : اگر در فضای باز مراسم شما انجام میشود حتما از ریسه های پرچم با لوگو و آرم خودتان استفاده کنید و این ریسه ها را حتی یک هفته قبل از روز مراسم نصب کنید . این عمل بسیار در جذب مشتری برای شما موثر است

11: اگر میخواهید خیلی خاص و ویژه به مهمانان vip  خود توجه کنید از پک های پذیرایی افتتاحیه استفاده کنید . این پک ها بسیار جذاب بوده و باعث خاص ترشدن مراسم میشود

12: شاید برندد شدن مواردی که به مهمانان عادی و مهمانان vip  میدهید هزینه بیشتری داشته باشد ولی واقعیت این است که مقدار زیای در امر برند سازی شما تاثیر گذار خواهد بود

13: به دنبال ایده های خاص برای نگهداری افراد در روز مراسم در محل خودتان باشید . اگر فقط از آیتم پذیرایی استفاده کنید بیشتر مهمانان شما عموم مردم هستند ولی شاید این افراد مشتری واقعی شما نباشند و فقط در روز مراسم برای شما هزینه ایجاد کنند .

14 : اگر مراسم شما در فضای باز انجام میشود حتما شرایط اب و هوایی آن روز و ساعت را چک کنید تا در طی مراسم افتتاحیه باد و باران و ……. مراسم شما را خراب نکند

 

مواردی که بیان نمودیم تعدادی از مواردی است که بسته به نوع مراسم و لوکیشن مراسم شما برای شما مهم است .

تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) قادر است مراسم شما را به بهترین وجه طراحی و اجرا نماید . ما مطمئن هستیم رضایت شما را خواهیم داشت چرا که تا میدانیم رضایت مشتری رمز ماندگاری ماست

یکی از پیشنهادات ما این است که  از پکیج های کامل برگزاری افتتاحیه فروشگاه استفاده کنید چرا که این پکیج ها قبلا اجرا شده اند و معایب آن رفع شده است و محاسن آن برای ما مشخص شده است . این پکیج ها طوری طراحی شده اند که تقریبا همه سلایق را میتوانند پوشش دهند .

لیست کامل خدماتی که در افتتاحیه فروشگاه میتوان استفاده کرد بصورت فایل pdf  در کلیه صفحات داخلی وجود دارد . شما میتوانید فایل چک لیست افتتاحیه فروشگاه ها را از اینجا دریافت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین ها

کرایه لوازم دکوری مراسم

دکور نوروز – هفت سین

برگزاری جشن سالگرد ازدواج

دکور هالووین

دکور شب یلدا