برگزاری جشن سالگرد ازدواج

جشن سالگرد ازدواج

یکی از مهم ترین روز های زندگی افراد سالگرد ازدواج آنهاست . در این روز واقعا مسیر زندگی شکل دیگری بخود میگیرد . البته در ایران در بیشتر مواقع اولین سالگرد ازدواج جشن گرفته میشود . چرا که بعد ازآن در بیشتر مواقع بچه وارد زندگی شده و پدر و مادر دیگر تمام هم غم خود را برای جشن تولد میوه زندگیشان میگذارند . الیته تشریفات مستر بالن سالگرد ازدواج های با قدمت 25 سال نیز اجرا نموده است و این نشانه این  است که احساس خوب ، عشق به همسر هیچ گاه کمرنگ نمیشود .

افرادی که کسانی که به برگزاری جشن سالگرد ازدواج می اندیشند افردای هستند که

  • به میزان زیادی از زندگی خود راضی هستند و یک ارتباط عاطفی بسیار قوی بین همسران وجود دارد
  • به این نتیجه رسیده اند که هیچ چیزی به اندازه شادی و لذت خودشان ارزش ندارد
  • دنبال بهانه ای هستند تا دوستان و اقوام را در کنار هم جمع کنند و لحظاتی را به شادی خوشگذرانی بپردازند
  • این افراد اولین یا دومین و ….. سالگرد ازدواجشان برایشان فرقی ندارد مهم این است که شادی و لذت و شادابی خود را در کنار همسرشان میخواهند جشن بگیرند

خب حالا برای برگزاری یک جشن سالگرد ازدواج چه باید کرد :

ما در بخش برگزاری جشن تولد بزرگسالان توضیحات کاملی را برای این بخش آورده ایم . جشن سالگرد ازدواج نیز همانند جشن تولد بزرگسالان برگزار میشود . فقط با این تفاوت عدد سن تولد در جشن تولد بزرگسالان حال چندمین سالگرد ازدواج را نشان میدهد .

 

 

 

حال به توضیح برگزاری جشن سالگرد ازدواج میپردازیم

تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک )  نیز بر این عقیده است که باید همیشه برای شادی و خوشگذرانی خود وقت بگذاریم . ما فقط ازدواج کرده ایم و سن و سالمان زیاد شده است . ولی احساس شادی و شادابی که در انسان از بین نرفته است . روحیات همه انسانها با شادی و شادابی سنخیت دارد و با احساس رضایت از همسر این امر دوچندان میشود .

درست است که مشکلات اقتصادی در این برهه،  همه را به نحوی گرفتار کرده است .  ولی ما برای ارامش خود و همسرمان میتوانیم یک سالگرد ازدواج لاکچری ترتیب دهیم تا هم به نحوی از او تشکر کنیم و هم در کنار اقوام و دوستان لحظاتی رابه خوشگذارانی بپردازیم  .

شما میتوانید با هر بودجه و سلیقه ای یک جشن سالگرد ازدواج لوکس برگزار کنید . مهم نیست تعداد مهمان شما چند نفر باشد . مهم این است که شما هستید که میخواهید در این جشن سالروز زندگی عاشقانه خود را جشن بگیرید

 

اصولا برگزاری جشن سالگرد ازدواج بخاطر احساس بین همسران حال و هوای دیگری نسبت به سایر جشن ها دارد ما نیز در این جشن  آنقدر لوازم شادی برایتان آماده و تهیه و تدارک دیده ایم که حتما شادی و رضایت را بر لبان شما  خواهیم دید . این شغل ماست که در شادی شما شریک باشیم و بتوانیم شما را به اوج رضایتمندی از مراسم جشن سالگرد ازدواجتان برسانیم

این یک شعار نیست یک نیاز واقعی برای همه ماست

یک وقت برای شادی و خوشگذرانی خود رزرو کنید

یکی از تفاوت های مهم مراسم سالگرد ازدواج با سایر جشن ها در این است که بیشتر مهمانان از دوستان هستند و همگی در سن و سال شما می باشند چرا که دوستان شما با علایق شما بیشتر آشنا هستند و در بیشتر موارد در شادی های شما کنارتان بوده اند و یا شما کنارشان بوده اید

شرکت تشریفاتی مستر بالن ( آقای بادکنک ) سالهاست که برای شادی شما فعالیت میکند تا لحظاتی شاد را برای شما ایجاد کند . ما بیش از  300 جشن سالگرد ازدواج کوچک و بزرگ  را در مدت فعالیتمان که حدود 16 سال است اجرا کرده ایم .

مهم نیست که در این جشن های سالگرد ازدواج چه مقدار هزینه شده باشد و چند مهمان در مراسم حضور داشته باشند . مهم اینست که این افراد با دیدن آلبوم عکسشان شادی و خاطرات آن روز زیبا را براحتی به خاطر میاورند

شاید شما نخواهید به دلایل گوناگون از شرکت های تشریفاتی برای برگزاری مراسم جشن تولد خودتان استفاده کنید ولی ما اطمینان داریم که در انتهای مراسم به این نکته واقف خواهید شد ( البته کمی دیر خواهد بود)

بیایید یک واقعیت را مرور کنیم . وقتی ما کودک هستیم والدین ما با مقدار زیادی مشکلات و استرس و اضطراب و …. در روز مراسم برای ما جشن تولد میگیرند . حال ما خودمان بزرگ شده ایم و عملا همان استرس ها و اضطراب ها را برای مراسم خود در روز مراسم داریم . پس همه چیز عملا همان است ، فقط سن ما بیشتر شده است و ما این امکان را خواهیم داشت که بتوانیم استرس ها ، اضطراب ها و هماهنگی های روز مراسم را بهتر کنترل کنیم

یاد آور میشویم که قرار است در جشن سالگرد ازدواجتان لذت ببرید . پس نباید مشکلات و استرس های این روز باعث از بین رفتن شادی و شادابی ما دراین روز شود و تحت الشعاع این موارد قرار گیرد

مقاله ای که مطالعه میکنید چکیده ای از تجربیات ما در اجرا و برگزاری جشن سالگرد ازدواج  است . این مقاله میتواند به شما کمک زیادی در اجرای برگزاری جشن سالگرد ازدواجتان بکند  .

در هر جایی که نیاز دارید نیز هم مسئول تشریفات شرکت مستر بالن میتواند در کنار شما باشد تا با مشاوره رایگان شما را دراین امر راهنمایی کند

ما اعتقاد داریم با ارائه این تجربیات اگر شما حتی از خدمات ما استفاده نکنید نیز ما رابه دیگران معرفی خواهید کرد

 

 

 

انواع روش های برگزاری جشن سالگرد ازدواج :

1: برگزاری کامل مراسم به نحوی که شما مهمان مراسم خود باشید

2: انتخاب شرکت ها و شخص های مختلف برای اجرای خدمات در مراسم جشن سالگرد ازدواج شما

3: انجام بخشی از امور جشن توسط خودتان  و سپردن بخش های دیگر به شرکت های خدمات تشریفاتی

4: خرید لوازم مورد نیاز و کرایه تجهیزات مراسم و اخذ آموزش های مورد نیاز از اینترنت و اینستاگرام و … و انجام دادن کل مراسم توسط خودتان و یا دوستانتان

بیاید صادق باشیم . این قانون را به خاطر داشته باشید .  در اجرای کلیه امور یک جشن سالگرد ازدواج  رابطه مستقیمی بین هزینه های شما و استرس و اضطراب شما در روز مراسم وجود دارد . این بدین معنی است که هرچه قدر هزینه های شما کمتر باشد ( به عبارتی کمتر از اشخاص و شرکت های تشریفاتی استفاده کنید ) میزان استرس و مشغله های شما در روز مراسم بیشتر است و بالعکس

 

آیا میدانید که  در طی مراسم بیش از 50 مورد است که باید کنترل و مدیریت شوند تا مراسمی جذاب و شیک و بدور از مشکلات داشته باشید . در این جا تعدادی از آنها را جهت اشنایی شما آورده ایم .

1 : مدیریت خدمات دهندگان از ابتدا تا انتهای مراسم

2:  مدیریت پذیرایی مراسم و بطور کلی نحوه پذیرایی از مهمانان

3: مدیریت مهمانداران و خدمتکاران تا انتهای مراسم

4: مدیریت زمان وقایع و درستی لحظه شروع آن

5- مدیریت مکان اجرای مراسم

6 : مدیریت مهمانان هنگام ورود و خروج

7: مدیریت غذا و خوراکی مورد نیاز

8: نظافت محل برگزاری از ابتداد تا انتها و همچنین نظافت  کلی پس از انتهای مراسم

کلیه این امور را شرکت های تشریفاتی به دقت  انجام میدهند تا شما در مراسم آسوده بوده و به عبارتی مهمان مراسم خود باشید و از ابتدا تا انتهای مراسم لذت ببرید

 

حال شما هستید که باید تصمیم بگیرید . چون وظیفه ما ارائه خدمات حرفه ای است و برای ما فرقی ندارد که شما تمام مراسم را به ما بسپارید یا قسمتی از آنرا ، این برای ما مهم است که در شادی شما شریک باشیم و در جشن سالگرد ازدواج شما خاطره ای زیبا بجا بگذاریم

خب ، حالا میخواهیم بدانیم که بهترین جشن تولد چه نوع جشن تولدی است و چگونه باید هزینه کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم

این سوالات را جواب بدهید تا خودتان به بهترین نتیجه رسیده و تصمیم گیری کنید .

1: بین شرکت های تشریفاتی بهترین قیمت را مشخص کنید و تفاوت های آنها را روی برگه ای بنویسید

2: نوع خدمات اشخاص عادی را که در صنف تشریفات فعالیت میکنند را مشخص کنید و تفاوت های آنها را در برگه ای یادداشت کنید .

3: تصور کنید که میخواهید کل خریدهای مورد نیاز مراسم را خودتان انجام دهید با یک سرچ در اینترنت و یا مراجعه به یک هایپر مارکت میتوانید هزینه های خود را مشخص کنید .

4: با دوستان و اقوامی را که میتوانند به شما کمک کنند تماس بگیرید و مطمئن شوید که در تاریخ مراسم شما امکان کمک کردن به شما را دارند .

5: حال خواسته هایتان و بودجه تان را مشخص کنید .

6: الان تصمیم گیری برای شما آسان است چرا که میتوانید براحتی تصمیم بگیرید که خودتان مراسمتان را اجرا کنید یا از شرکت های تشریفاتی استفاده کنید .

( ما مطمئن هستیم که وقتی قیمت های هایپر مارکت ها را ملاحظه کنید با زمانی که در مشغله های روز مراسم خواهید داشت ، به این نتیجه خواهید رسید که برای آرامشتان و لذت بیشترتان باید از شرکت های تشریفاتی استفاده کنید )

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید تفاوت بین اشخاص و شرکت ها برای انجام تشریفات مراسم جشن تولد شما است .

 

 

 

 

در صنف بزرگ تشریفات اصولا به 3  روش به اراده خدمات می پردازند :

1: افرادی که بصورت شخصی کار میکنند و دارای یک پیج اینستا و یا در نهایت سایتی که فقط شماره موبایل در آن وجود دارد

2: موسسات تشریفاتی که بصورت تیمی کار میکنند و با اجاره یک دفتر و یا استفاده از دفاتر اشتراکی به خدمات می پردازند ( این نوع موسسات نیز اصولا ثبت شده نیستند )

3: شرکت های خدماتی تشریفاتی که کاملا قانونی و ثبت شده بوده و دارای مکان ثابت ، تلفن ثابت و سایت با اطلاعات کامل هستند ( اساسنامه این شرکت ها کاملا جهت برگزاری مراسم بوده و کاملا بصورت حرفه ای کار میکنند)

روش های بررسی اعتبار اشخاص :

  • حداقل 2 تا 3 ماه زودتر از مراسم پیج اینستاگرام و یا محل فروشگاه اشخاص را بررسی کنید و به فعالیت او دقت کنید
  • دقت کنید که بسیاری از پیج ها و سایت های تشریفاتی بصورت شرکتی ثبت شده نیستند ، پس فقط به اینکه نامی تشریفاتی و یا تعداد فالوور زیاد داشته باشند اکتفا نکنید
  • به هیچ عنوان با افرادی که بصورت شخصی و یا فقط پیج اینستاگرام فعالیت میکنند کل مبلغ فاکتور را قبل از مراسم تسویه نکنید .
  • به فعالیت و آخرین پست های اشخاص دقت کنید .
  • بصورت اتفاقی و ناشناس و در ساعات متفاوت با اشخاص خدمات دهنده تماس بگیرید تا مطمئن شوید که کاملا پاسخگو هستند

 

روش های بررسی اعتبار شرکت های تشریفاتی :

  • اگر یک موسسه تشریفاتی شرکت رسمی ثبت کرده باشد به هیچ عنوان خدماتی که بی کیفیت باشد را ارئه نمیدهد چرا که مدیریت یک شرکت به مشتریان کوتاه مدت و یکباره نمی اندیشد
  • شما میتوانید حتما به آدرس شرکت مراجعه نموده و قرارداد تنظیم کنید . و همین امر مقدار زیادی شما را آسوده خاطر میکند .
  • دقت کنید که بعضی از موسسات تشریفاتی در یک محل با افراد دیگر شریک هستند و یا محل آنان اجاره ای است . در صورتی که از مالک بودن با مستاجر بودن موسسه تشریفاتی اطلاعی ندارید با این موسسات قرار داد های طولانی و مدت دار مانند عروسی منعقد نکنید
  • به مدت زمان ثابت بودن یک موسسه در یک آدرس دقت کنید . آدرس هایی که سالها برای یک موسسه ثابت باشد بسیار اعتبار بیشتری دارد .

تحلیل روش اول :

( انجام صفر تا صد مراسم توسط شرکت های تشریفاتی و خدمات مجالس )

برای استفاده از این روش باید چند مورد را انجام دهید تا بتوانید تصمیم گیری کنید ( بهتر است این امور را حدود 20 روز زودتر از مراسم انجام دهید )

1: کل خواسته هایتان و نیازمندی های مراسم را مکتوب کنید

2 : عکس مواردی را که میخواهید پیدا کنید و در گوشی خود ذخیره کنید . ( سعی کنید انتخاب هایتان را نهایی کنید . انتخاب های زیاد شما را سر در گم میکند )

3: با تحقیق در اینترنت و اینستاگرام شرکت های تشریفاتی ثبت شده و دارای تلفن ثابت و مکان ثابت و سایت را پیدا کنید . شرکتی که این موارد را داشته باشد آبروی شما برایش مهم است و هیچ گاه خدمات ناقص و بی کیفیت ارائه نمیدهد .

( یک جمله واقعی : تشریفات مستر بالن تمام مواردی که شما بخواهید به ما اعتماد کنید را داراست ، پس مطمئن باشید )

4: با شرکت تشریفاتی مورد نظرتان قرار حضوری منعقد کنید . خیلی از موارد بصورت حضوری بررسی میشوند که برای طرفین قرار داد بسیار مفید است .

5 : پس از بررسی پیش فاکتور و مشخص شدن کامل شرایط ، قرار داد کتبی ببندید ( البته دقت کنید که قرار داد کتبی بیشتر برای فاکتور های بیش از 10 میلیون تومان که آیتم های تشریفاتی آن زیاد میشود مفید است )

6: حال بدون استرس در مراسم از جشن تولد تان  لذت ببرید و مطمئن باشید این خاطره زیبا سالها در ذهن شما باقی خواهد ماند

بطور کلی میتوان گفت ، استفاده از خدمات شرکت های تشریفاتی ثبت شده مانند بیمه مراسم شما می ماند . به عبارتی شما مبالغ بیشتری پرداخت میکنید تا خیالتان راحت باشد که اتفاقی نمی افتد و اگر اتفاقی پیش آید در کمترین زمان حل و فسخ میشود تا در مراسم شما اختلالی پیش نیاید .

 

تحلیل روش دوم :

( انتخاب چندین شخص مختلف برای انجام خدمات مراسم )

خیلی از افراد علاقه دارند هر یک از آیتم های مراسم خود را به اشخاص مختلف بسپارند تا بتوانند از نظر خود بهترین ها را انتخاب کنند و از نظر هزینه کمی از روش قبل کمتر هزینه کنند .

در اینجا چند مورد از مزایای این روش بیان میکنیم :

1: همانطور که در بالا گفته شده در این روش شما میتوانید بهترین ها را نسبت به سلیقه خودتان انتخاب کنید

2: در این روش این امکان را دارید که مثلا بخشی از مراسم را به یکی از دوستان و عزیزان خود بسپارید

3: در این روش در نگاه اول هزینه شما کمی کمتر از روش اول است که این امر حس خوبی به شما القا میکند

4: بعضی از افراد خدمات دهنده چند ایتم مختلف را بصورت اجباری برای شما اجرا میکنند که با این روش شما میتوانید از آن افراد استفاده نکنید و افرادی را انتخاب کنید که دوست دارید . مثلا بعضی از دیجی ها ، تمپو  و عکاس روی پکیج خود دارند . در نظر داشته باشید که شرکت تشریفات مستر بالن این امکان را دارد که بصورت آیتمی و پکیجی به شما خدمات دهد و دست شما را کاملا باز گذاشته است .

5: از مزایای دیگر این روش این است که شما میتوایند بهترین برند ها را نسبت به سلیقه خود انتخاب کنید مثلا شاید از نظر شما برند فارسی غذای خوبی نداشته باشد ولی ظروف کرایه خوبی ارائه میدهد

 

حال به معایب این روش می پردازیم :

1: یک از معایب مهم این روش عدم هماهنگی بین خدمات دهندگان است . مثلا اینکه دکوراتور دوست دارد بهترین محل را برای اجرای دکور در محل مراسم انتخاب کند و دیجی نیز همینطور که طبق تجربه چندین ساله ما ( تشریفات مستر بالن ) همیشه در این مواقع بین این دو گروه مشکلاتی ایجاد میشود . یا اینکه همیشه بین دکوراتور و عکاس مشکلاتی وجود دارد ، چرا که عکاس دوست دارد پس از عکاسی کمترین میزان ادیت را در عکس داشته باشد ولی دکوراتور به زیبایی هر چه بیشتر دکور و تزئینات می اندیشد .

2: در این روش هماهنگی بین خدمات دهندگان بسیار سخت است چرا که هر کدام از خدمات دهندگان برای اجرای مراسم شما در ساعات مختلفی به محل مراسم میرسند و شما در این روز مشغله های فراوان دارید

3: از دیگر معایب این روش این است که شما با انتخاب افراد مختلف برای اجرای مراسم به آنها عملا یک آیتم را سپرده اید . بدیهی است چون مبلغ فاکتور شما مبلغ بالایی نیست طبیعی است که مبلغ تخفیفی میتوانید دریافت کنید کمتر خواهد بود

4: یکی از هزینه هایی که همه ایرانیان با آن مشکل دارند هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب  است . وقتی شما برگزاری تولد خود را به چندین شخص یا گروه میسپارید عملا به تعداد همه آنها هزینه حمل پرداخت میکنید . ( شاید این مبلغ را روی فاکتور برای شما جداگانه ننویسند ولی حتما مبلغی که به شما داده شده با هزینه حمل محاسبه شده ) و این امر هزینه شما براحتی بالا میبرد ولی در نگاه اول خیلی به چشم نمی آید

 

 

تحلیل روش سوم :

انتخاب چندین شرکت و یا شخص برای بعضی از آیتم های مراسم و انجام سایر آیتم های مراسم توسط خودتان

خیلی از افراد به چندین علت این روش را انتخاب میکنند . مثلا اینکه خودشان امکان پخت فینگرفود را دارند و یا علاقه دارند با عکاس خانوادگی خود کار کنند و یا اینکه از دیجی مراسم مهمانی دوستان و عزیزانشان بیشتر خوششان میاید و یا مثلا علاقه دارند غذای مراسم خود را از برند های بزرگ و گران قیمت غذایی تامین کنند . اینها دلایل خوبی برای انتخاب این روش است . ما در اینجا به بررسی معایب و مزایای این روش می پردازیم تا شما نیز از تجربه ما ( تشریفات مستر بالن ) موارد دیگری را نیز بدانید تا در تصمیم گیری خود دقت بیشتری کنید

از مزایای این روش :

1: بیشتر افراد علاقه دارند بیشتر کار های خود را به سلیقه خود انجام دهند ، این امر باعث رضایت مندی بیشتری در ذهنشان میشود . این رضایتمندی از بهترین مزایای این روش است

2: بعضی از افراد دوست دارند حتما غذاهای مراسم را خودشان تهیه کنند چرا که هم از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد و هم به عبارتی علاقه دارند از جایی غذای مراسم را تهیه کنند که بیشتر به آن  اطمینان دارند و این احساس رضایتمندی بیشتری به آنان میدهد

3: از مزایای دیگر این روش این است که کار تیمی بزرگی انجام میشود که شما قسمتی از آن هستید . در خیلی از افراد احساس کار تیمی بسیار جذاب است

4: مهمتر از همه این است که شما چون جزء بخشی از  خدمات دهنگان هستید در کم و کیف امور اجرایی آنها نیز خواهید بود و باعث میشود که اشکالات کار آنان را براحتی لمس کنید

 

از معایب این روش :

1 : وقتی شما غذای مراسم را به عنوان آیتمی که خودتان آنرا تهیه میکنید انتخاب میکنید این بدین معنی است که تمامی مشغله های خرید و تهیه آنرا در روز مراسم که مشغله های فراوانی وجود دارد پذیرفته اید . و این امر شما را بسیار خسته خواهد کرد ( ما این تجربه را در تعداد زیاد افرادی که از این روش استفاده کرده اند دیده ایم )

2: یکی از معایب این روش مانند روش قبل عدم هماهنگی بین خدمات دهنگان و خدماتی است که شما انجام خواهید داد . مثلا وقتی شما در حال رقص و پایکوبی هستید باید به غذا و مدیریت کیفیت آن دقت کنید و از همه مهمتر باید زمانی آنرا به مهمانداران تحویل بدهید که غذا هنگام سرو سرد نشده باشد و این امر دقیقا در زمانی اتفاق می افتد که دقایق آخر  مراسم بوده و شما مشغله های فراروان دارید

3: یک نکته بسیار مهم در این روش این است که وقتی شما آیتم های مراسم را از چند گروه یا شخص تهیه میکنید و مقداری از آیتم ها را خودتان اجرا میکنید سوالی  در ذهن خدمات دهندگان ایجاد میشود و آن اینست که ” ما که این خدمات را داشتیم پس چرا از ما این آیتم رو نگرفتن ” این حس باعث میشود که در هنگام مراسم اگر مثلا موردی در مورد غذا  پیش بیاید خدمات دهندگان براحتی از آن بگذرند و کمکی برای حل مشکل نکنند . و این بسیار در مراسم نا مطلوب است . و حتی در مورد داشتن یک سیم سیار نیاز کمکی نکنند

( ما رو ببخشید که مثال هایی که میزیم کاملا واقعی است . شرکت تشریفاتی مستر بالن بر آنست که با ارائه تجربیات خود بتواند قدرت دید بیشتری در مراسم به شما بدهد تا در هنگام تصمیم گیری راحت تر باشید )

تحلیل روش چهارم

خرید لوازم مورد نیاز و کرایه تجهیزات مراسم و اخذ آموزش های مورد نیاز از اینترنت و اینستاگرام و …

و  انجام دادن کل مراسم توسط خودتان

این روش را میتوان سخت ترین و کم هزینه ترین روش برای اجرای مراسم دانست . شما  در این روش کلیه استرس ها و گرفتاری های خرید و ….. را به جان میخرید تا بتوانید هزینه کمتری پرداخت کنید .

این روش فقط برای افرادی مفید است که در شایط مساعد مالی نیستند و یا اینکه نمیخواهند برای این مراسم هزینه زیادی انجام دهند .

از مزایای این روش میتوان به  موارد زیر اشاره کرد

1: در این روش هزینه های شما حدود 20 درصد کمتر است ولی وقتی مدت زمان انجام گرفته جهت خرید و امور اجرایی و کنترلی آنرا جمع ببندید متوجه خواهید شد که حداکثر حدود 5 درصد سود ریالی در خرید خود داشته اید

2: در این روش همه چیز روی شما استوار است و کاملا مطابق سلیقه شماست و هیچ چیز خلاف نظر شما انجام نمیشود

3: در این روش شما میدانید که خرید ها باید چطور سرو سامان بگیرند و کل مراسم چطور پیش خواهد رفت

4: در این روش شما هستید که نسبت به بودجه خود مهمانی را تدارک میبینید به عبارتی میتوانید از میوه های درجه 2 استفاده کنید و آنرا بصورت کوکتل سرو کنید . و یا اینکه بجای آبمیوه طبیعی از شربت آبلیمو استفاده کنید . به همین دلیل بسیار میتوانید در امر خرید لوازم سلیقه و دقت به خرج دهید .

5: آموزش های اینستاگرام و اینترنت به قدری مفید هستند که حتی اگر مراسم را خودتان نتوانید انجام دهید چیزی را از دست نداده اید ( ولی مراقب فیلم هایی که نکته های خاص را بیان نمیکنند باشید ، چرا که شما را گمراه میکنند .

** اگر علاقه به هنر بادکنک آرایی دارید میتوانید از کلاس جامع بادکنک آرایی مستر بالن استفاده کنید **

 

حال تعدادی از معایب این روش را بیان میکنیم :

1: این روش فقط برای افرادی که وقت ازاد زیادی دارند مفید است چراکه باید حدود 10 روز قبلا از مراسم تا 2 روز بعد از مراسم در کوشش و تلاش باشید

2: چون مسئولیت همه موارد با شماست مطمئنا یک نفر نمیتواند تمام این امور را به تنهایی حل و فسخ کند و بالاخره مشکلاتی در راه شما ایجاد خواهد شد .

3: پس از مراسم تنها چیزی که برای شما میماند خستگی است . این را در عکس های مراسم به وضوح خواهید دید .

4: در طی مراسم همه شما را صدا میزنند چرا که فقط شما هستید که میدانید لوازم کجاست و چه کاری الان باید انجام شود و حتی الان نوبت جمع کردن چه لوازمی است و باید چه موقع درجه گاز اجاق کم شود تا غذا نسوزد  و ……..

5: بدیهی است شما بخاطر حجم کاری که باید انجام شود بخواهید از کمک دیگران نیز بهره مند شوید . در این حالت نیز باید پس از انجام امور محوله به ایشان حتما امور اور را کنترل کنید تا مطابق با سلیقه و استاندارد شما باشد و این کنترل نیز زمانی را از شما خواهد گرفت . واین برای فرصت محدود روز مراسم بسیار بد است

حال فرض کنید افرادی که در مراسم کمک میکنند سر موقع آن کار را انجام ندهند و قرار باشد کار او را شخص دیگری تکمیل کند ، اینجاست که فاجعه رخ میدهد و در انتهای مراسم نیز شما به هیچ عنوان نمیتوانید انتقادی به آنان بکنید .

6: در این روش شما مجبورید توضیحات کافی را به افراد کمک کننده به شما بدهید تا اموری که میخواهید را برایتان انجام دهند حال اگر اشتباه متوجه شده باشند و یا ناقص آنرا انجام دهند ، شما فرصت دیگری برای جبران نخواهید داشت و شما را درگیر یک استرس دیگر میکند

 

امیدواریم این مقاله اطلاعات خوبی را برای برگزاری مراسم جشن سالگرد ازدواجتان در اختیارتان قرار داده باشد . ما تلاشمان را کردیم که تجربیات چندین ساله خود را در این مقاله به اشتراک بگذاریم

ماشریک شادی های شما هستیم و معتقدیم که شادی و رضایت شما بهترین تبلیغات تشریفات مستر بالن است . و این شادی شماست که باعث معرفی ما به دیگران توسط شما خواهد بود

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین ها

برگزاری جشن تولد بزرگسالان

برگزاری افتتاحیه فروشگاه ها

دکور شب یلدا

تزئینات تولد در کافه رستوارن ها

کرایه تجهیزات مراسم