تزئین اتاق زایمان در بیمارستان

تزئین اتاق در بیمارستان

در روز زایمان والدین به میزان قابل توجهی استرس و اضطراب دارند . که این موارد به اتفاقات کوچک و بزرگ آن روز مربوط میشود ولی در عوض به میزان قابل توجهی شادی در روح و جانشان فوران میکند . چرا که میوه زندگیشان به دنیا آمده است و بهترین از این لحظه وجود نخواهد داشت . ما نیز برآنیم که این شادی را مضاعف کنیم و در شادی شما سهم کوچکی داشته باشیم .

یکی از بهترین هدایایی که پدر و یا اقوام نزدیک میتوانند به مادر هدیه دهند تزئینات اتاق زایمان است که وقتی مادر از اتاق عمل به بخش وارد میشود  با دیدن این اتاق سختی های زایمان را کمی فراموش کند و از این دیزاین لذت فراوان ببرد و با حضور اقوام در کنارشان با دیزاین اتاق عکس های ماندگار بگیرند .

فقط دقت کنید که مادر پس از زایمان سزارین حداکثر یک روز در بیمارستان بستری است . پس اگر علاقه دارید مدت بیشتری از دیزاین اتاق در بیمارستان استفاده کنید از دیزاین اتاق مادر و نوزاد در منزل استفاده کنید البته رسم و رسومات خانوادگی نیز در این میان موثر است . در بعضی خانواده ها بیشتر افراد وقتی مادر به منزل میاید به ملاقات می آیند .به همین علت ما نیز میتوانیم تزئین اتاق مادر و نوزاد را بصورت حرفه ای در منزل شما اجرا نمایم

تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) سالهاست که در خدمت مادران گرامی این مرز و بوم است تا با دیزاین اتاق زایمان در بیمارستان این روز خاطره انگیز را برای شما ماندگار کنیم .

 

 

شرکت مستر بالن با دو آیتم عکاسی و فیلم برداری از اتاق زایمان به همراه دیزاین اتاق بیمارستان  میتواند چنان حس قشنگی را در شما و ملاقات کنندگان ایجاد کند که  ما مطمئن هستیم حتی اگر فیلم و  عکس ها را هم نبینید سالها در خاطرات شما نقش خواهد بست .

توجه کنید که طی تجربیات ما ، امکان دیزاین و عکاسی و فیلم برداری برای زایمان های طبیعی به دلیل نامشخص بودن زمان زایمان میسر نیست و فقط امکان ارائه خدمات جهت زایمان های سزارین را خواهیم داشت

دیزاین اتاق نو رسیده در بیمارستان را میتوانید با مدل های مختلف انجام دهید . تشریفات مستر بالن ( آقای بادکنک ) هیچ محدودتی در اجرای انواع دیزاین اتاق در بیمارستان و منزل ندارد و میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که دیزاین ما را تا مدت ها به خاطر خواهید داشت .

در بخش پکیج های تزئین اتاق زایمان میتوانید هر آنچه که تمایل دارید برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید و در این روز زیبا با خیالی راحت از همه چیز لذت ببرید . مهمتر اینکه عکس ها های این تزئین و دیزاین اتاق زایمان را وقتی پس از سالها فرزندتان ببیند هیجان زده خواهید شد ، ما این تجربه را در بین مشتریان باوفایمان دیده ایم

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین ها

تزئینات تولد در کافه رستوارن ها

دکور هالووین

برگزاری جشن فارغ التحصیلی

برگزاری جشن تولد بزرگسالان

کرایه تجهیزات مراسم